3.11.2016

Porselen boyama nasil yapilir?




Merhaba, bugun porselen boyama yaptim ilk defa. Porselen boyama talebi gelince cok sasirdim cunku hic duymadigim bir hobiydi.

Belkide ilgimi cekmemisti?! Talep olunca hemen arastirma yaptim. Youtube dan videolar izledim ve @dusmahsulleri Esra'dan daha once yaptigi icin bilgi istedim sagolsun bir cok bilgi verdi. 😊

Gerekli malzemelerin siparisini verdim özel porselen boyama kalemleri, desensiz fincan takimi, bardak ve tabak. Daha sonra ise koyuldum. 😁

Yapmasi çok kolay sizlerde yapabilirsiniz, porselen kalemi almalisiniz, ve resimsiz fincan ve ya kupa. Istediginiz deseni yada yaziyi yazip 160° de onceden isittiginiz firinda 25 dk pisiriyorsunuz porselenlerinizi. Bu kadar  :)


Özel porselen kalemlerini amazon.fr den siparis verdim. Sizde internetten alabilirsiniz.

Yorum Gönder

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search