23.10.2016

Tekrar diyete baslama vakti geldi!


Merhaba,  Nisan 2015'e kadar verdigim kilolarin keyfini surerken ( ki o zamanlar 62 kg idim ) dikkat etmeyip kendimi birakiverince 8 kg tekrar geri aldim :O . Benim diyet yapma vaktim hep kis mevsimi oldugu için yine is basa dustu :)) 

 Diyet gunlugumu buraya yazip kendime çeki duzen verecegim ve her pazar tarti gunum. Genelde cuma olurdu pazarda kaçamak gunu olurdu ama dun karar verip tartildigim için pazar oldu artik tarti gunum. 

Simdi hedefim 8 kg yu geri vermek ve tekrar almamak insallah. Yaza fit girmek her zaman hedefimiz degil mi ? :D 







1 yorum:

  1. Bende Bu sabah kendime çeki düzen vermeye karar verdim. hamilelik kiloma ulaştım, düğün sezonu da kapandı nasılsa derken tam bir aydır tartıya çıkmamıştım. sonuç hüsran tabiki :/

    YanıtlaSil

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search