25.03.2013

Kilo verirken neler yapiyorum? bu haftanin kilo bildirimi...


Bu hafta da istikrarliyim galiba, yine -800 gitti buna da sukur.
55' e adim adim yaklasiyormuyum acaba :)
  • Neler yaptigimi soranlar var: Soyle ki kafama gore takiliyorum. 
  • Tatli, abur cubur, hamur isi, çikolata vs yemiyorum. 
  • Gunde 2 lt su içmeye devam ediyorum. 
  • Sabah kahvalti yapip oglen çok hafif atistirmaliklar yiyorum, guzelce aksam yemegi yiyorum ve sonrasinda hiçbir sey yemiyorum.
  •  Arada zayiflama çaylarindan içiyorum. 
  • Yuksek kalorili yemekler yememeye gayret ediyorum. 
  • Birsey yedikten hemen sonra su yada sivi birsey içmiyorum en az Yarim saat 1 saat geçmesini bekliyorum çunku yediklerimizi midemiz ogutmeden sivi almak anca çope donusturuyormus.
Arada mini minicik kaçamaklar yapiyorumki hepten hayati zindan etmiyim kendime diye, bu da psikolojik olarak olumlu etkiliyor beni :)


8 yorum:

  1. saadet kolay gelsin bahar geldi hep dietteyiz dimiii ;) yaz geliyor.zayiflayalum guzelleselim.kolay gelsin ins 55 olursun cnm

    YanıtlaSil
  2. Saadet cim harikasin.. 60 en guzel kilo hala devam mi ediyorsun..

    YanıtlaSil

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search