13.04.2013

Karamelli pasta

                                          

Kermes için yaptigim pastalardan biri. Tarifini  cahide hanimdan aldim. Onunki harika gorunuyor tabi. Ben ustundeki kremasini az koymusum, tekrar yapinca biraz daha fazla koyacagim.  Tarifteki ölçüler ayni oldugu için ben sadece pastamin resimlerini koyuyorum. Siz onun blogundan bakip yapabilirsiniz. Cokta guzel anlatmis.

Not: Karamelli ara kremasini yapmadim ben, kremsanti ( crème fraiche ) kullandim.
Karamelli sosu yaparken asama asama fotografladim.






Karamel sosun yapilisi:

 1 çay bardağı şekeri küçük bir tencerede rengi degisene kadar pisirin
pisiyorr

pisiyorr

istedigim renk oldu

Üzerine 1 çay bardağı suyu döküp şeker eriyene kadar kaynatın

kaynatinn
nisastali su

Şeker eriyince 1 su bardağı suyun  içinde eritiğiniz nişastayı
 karamelli suya ilave edip kaynayana kadar pişirin.

kaynatin

Piştikten sonra vanilya atıp tekrar karıştırın.
( bu toz halinde olan 
vanilya extract'ı )

kaynatin

karamel hazir
Soguduktan sonra pastanin uzerine dokuyoruz.

3 yorum:

  1. Canım,Süperrr görünüyor.Yapılışınıda fotolamışsın.Çok iyi olmuş.

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok guzell ellerine saglik :)
    emine.

    YanıtlaSil

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search