1.02.2011

Mikrodalgada kakaolu findikli kek (4 dakikada hazir)

Bir çok sitede gormustum bunu ama hiç denememistim, taki bugune kadar :) Anneme ani misafir gelince aklima geldi ve hemen yaptim. Yumusacik bir kek ve lezzetliiiii. Iyiki denemisim. Pasta krizi gelenlere super çozum bence, 4 dk da hazir.Istediginiz gibi susleyebilirsiniz krem santi vs... Malzemeler:

  • 4 kaşık un

  • 4 kaşık şeker

  • 1 yumurta

  • 4 kaşık süt

  • 3 kaşık sıvı yağ

  • 1 çay kaşığı kabartma tozu

  • 1 yemek kasigi kakao

  • 1 avuç Findik kirigi
Yapılışı: Orta boy cam kaseye (ya da plastik farketmez) sekeri ve yumurtayi koyup cirpin. Sonra diger tüm malzemeleri ekleyip iyice karıştırın. Mikrodalgayı 600 watt'ta 4,5 dakikaya ayarlayıp pişirin.,isterseniz rende havuç, limon portakal kabuğu rendesi, fistik , ceviz, meyve kuru vs katılabilir..Kekin pişirilen kaptan kolayca çıkmasını isterseniz kabınızı margarinle yağlayın.Ben 3 kisi için; 3 kalin cam kaseyi margarinle yaglayip malzemeyi kasenin yarisina kadar doktum. Hamur kabardigi için piserken tasiyor çunku dikkat edin. Pisince susleyip servis yapin.

Yorum Gönder

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search